Commercieel Medewerker Binnendienst

Michelle Davids

Michelle Davids is sinds 2019 werkzaam bij Amega. Ze heeft zich in die jaren ontwikkeld tot Commercieel Medewerker Binnendienst. Michelle heeft in deze functie veel contact met de klanten die een leasebestelling hebben gedaan. Ze maakt onderdeel uit van een gezellig en goed werkend team.

Achtergrond

"In de showroom ben ik begonnen achter de ontvangstbalie als Support Medewerker. Na ongeveer een jaar heb ik de kans gekregen om door te groeien naar Commercieel Medewerker Binnendienst. Hier werk ik inmiddels al 3 jaar met veel plezier.

Ik heb de opleiding Filiaalmanager gedaan in de vorm van werken en leren. Mijn week bestond uit 4 dagen werken en 1 dag naar school."

Werkzaamheden Commercieel Medewerker Binnendienst

"Mijn werkdag begint altijd met het bijwerken van mijn e-mail en het doorlopen van de systemen. Daaruit halen we de leasebestellingen, die we vervolgens doornemen en verwerken. Dit proces is pas afgerond als de berijder de auto naar tevredenheid heeft ontvangen. Daarnaast beantwoord ik vragen van leasemaatschappijen en berijders, zowel telefonisch als per mail, over bijvoorbeeld de status van hun bestelling. Het werk is afwisselend, wat het leuk maakt. Geen dag is hetzelfde."

 

Werkplek en collega's

"Ik werk samen met tien collega’s op onze afdeling. Er heerst een goede werksfeer, waarin altijd ruimte is voor een grapje. We zijn een hecht team en kunnen het goed met elkaar vinden. We doen dan ook regelmatig een teamuitje, wat helpt om de onderlinge band nog sterker te maken."

Wat maakt het werk leuk?

"Het contact met klanten is wat mijn werk zo leuk maakt. Elke dag is anders en je hebt te maken met verschillende mensen en situaties. Die afwisseling, samen met de fijne werksfeer, zorgt ervoor dat ik elke dag met plezier naar mijn werk ga."

Werken bij Amega

"Amega is een fijn bedrijf om voor te werken. Ondanks dat het een groot bedrijf is, voel je je altijd betrokken. We beginnen de dag altijd met een kop koffie en een teambespreking. Tijdens deze 15 minuten verdelen we de taken en bespreken we de binnengekomen bestellingen. Het is die persoonlijke aanpak die Amega zo’n goede werkgever maakt."