Online Marketeer
Paula van Heeren
Maak kennis met Paula van Heeren, onze enthousiaste online marketeer bij Amega. Al sinds 2021 versterkt Paula ons team met haar creativiteit en toewijding.
Van Horeca naar Marketing
"Mijn carrière pad begon in een heel andere richting, na de havo koos ik voor de opleiding MBO Horeca Ondernemerschap en Management in Breda. Tijdens een tussenjaar ontdekte ik de HBO-opleiding International Business and Languages, een brede Engelstalige studie met economische, communicatie- en managementvakken, gecombineerd met diverse talen. Daar ontdekte ik mijn passie voor marketing en communicatie.
In december 2021 maakte ik de overstap naar Amega als online marketeer. Ik begon met marketing after sales, waarbij ik me richtte op Ames Autobedrijf, ServiceOnly en de e-mailmarketing voor Groeneveld Fietsen. Anderhalf jaar later kreeg ik de kans om me volledig te richten op de marketing voor Ames sales, wat mijn werk nóg diverser en uitdagender heeft gemaakt."
Een hecht en sociaal marketingteam
"Onze marketingafdeling is de afgelopen jaren flink gegroeid. We hebben nu een team met een offline marketeer, een datamarketeer, zeven online marketeers, drie stagiairs en een designer die één dag per week meewerkt. Daarnaast werken we samen met een vaste videograaf en fotografen voor evenementen en auto onthullingen. Iedere online marketeer is verantwoordelijk voor één of meerdere dealerbedrijven of businessunits, wat onze samenwerking gericht en overzichtelijk maakt.
We hebben een ontzettend goede band met elkaar. We lachen veel, helpen elkaar waar nodig en delen onze kennis en vaardigheden. We zijn altijd in voor een gezellig uitje, vandaar dat we altijd wel aanwezig zijn bij de maandelijkse activiteiten van de personeelsvereniging. Het sociale aspect zorgt ervoor dat we niet alleen onze directe collega’s, maar ook mensen van andere bedrijven binnen Amega leren kennen."
Mijn werkzaamheden
"Mijn werk als online marketeer is ontzettend divers, ik houd me bezig met het beheren van de website, het maken en plaatsen van social media berichten, het versturen van e-mailnieuwsbrieven en het opzetten van marketingcampagnes. Soms maak ik ook PowerPoint presentaties, wat niet standaard bij mijn functie hoort, maar wel een leuke afwisseling biedt.
De afwisseling is wat het werk zo leuk maakt! Geen dag is hetzelfde soms ben ik creatief bezig en de andere dag houd ik me voornamelijk bezig met het meten en rapporteren van campagnes. Het feit dat iedere dag anders is, houdt het werk interessant en uitdagend.
Ik wil mezelf blijven ontwikkelen op een breed aantal onderdelen van mijn werk, van het bedenken van creatieve campagnes tot het verbeteren van onze website-inhoud. Ook om er snelheid in te blijven houden voor 6 merken is een doel van mij.''
Amega als werkgever
"Amega is een groot bedrijf, maar dat voelt op de werkvloer helemaal niet zo. Binnen de marketingafdeling werken we per dealerbedrijf, wat zorgt voor een overzichtelijke structuur. Daarnaast kent vrijwel iedereen elkaar, en dat maakt de sfeer persoonlijk en betrokken. Er is veel betrokkenheid, zowel van het bedrijf naar de werknemer en andersom."