Maak kennis met onze veelzijdige afdeling

Service Support & Telefonie

Word de stem achter onze service!

Op onze afdeling Service Support & Telefonie draait alles om klantbeleving. Van het inplannen van werkplaatsafspraken tot het bellen van klanten na hun werkplaatsbezoek: jouw stem maakt het verschil! Sluit je aan bij ons team en help ons de beste service te bieden aan onze klanten.

De afdeling Service Support & Telefonie is gevestigd op ons hoofdkantoor in Dordrecht (Laan der Verenigde Naties). Een centrale locatie waar je met alle Service Support en Telefonie collega's samen zit. Hierdoor kun je gemakkelijk samenwerk, brainstormen of binnenwandelen voor een gezellig gesprek. 

Een dag bij Service Support

08:00/09:00 uur: Je start de dag met een kop koffie en bent aanwezig tijdens de dag start. In deze dag start wordt besproken wat de uitdagingen zijn voor de huidige dag en wat de resultaten waren van de dag ervoor.

09:00 uur: Het eerste telefoontje komt binnen: een klant wil zijn auto inplannen voor onderhoud. Jij plant de werkzaamheden in op de juiste vestiging. 

10.30 uur: Je gaat alle geplande afspraken inhoudelijk voorbereiden, je zorgt ervoor dat alle dossier zo compleet mogelijk aangeleverd worden bij de collega's van de werkplaatsen.

12:00 uur: Lunchtijd en pauze! Even bijpraten met collega’s.

14:00 uur: Je belt onze bestaande klanten om hun te attenderen op de jaarlijkse onderhoudsbeurt, APK of andere onderhoudswerkzaamheden.

16:30/17:30 uur: Je sluit de dag af met het bijwerken van rapportages. Tijd om naar huis te gaan.

Werkzaamheden Service Support

Klanten uitnodigen voor een werkplaatsafspraak: Jij belt bestaande klanten op en nodigt ze enthousiast uit voor hun APK, onderhoud of noodzakelijke productverbeteringen aan hun auto. Of het nu om kleine taken of grotere werkzaamheden gaat, jij laat zien dat wij altijd klaarstaan voor onze klanten.

Klanttevredenheid in kaart brengen: Door klanten na hun bezoek te bellen, check jij of ze volledig tevreden zijn. Hoe was hun ervaring? Is alles naar wens gegaan? Met jouw oor voor detail en oprechte interesse til je onze servicekwaliteit naar een nóg hoger niveau.

Maak jij van iedere klant een ambassadeur van ons bedrijf? Samen zorgen we voor service die bijblijft! 

Dagelijkse werkzaamheden:

  • Werkzaamheden inplannen
  • Klanten adviseren in onderhoudsbehoefte voor de auto
  • Auto gerelateerde vragen beantwoorden
  • Werkvoorbereiding voor de werkplaatsen

Werkzaamheden Telefonie

Als telefonische gastvrouw ben jij hét eerste aanspreekpunt voor onze klanten en zorg je ervoor dat ze altijd professioneel en vriendelijk worden geholpen. Hoe ziet dat eruit? Samen met een team van vijf enthousiaste collega’s ben je dagelijks het hart van onze telefooncentrale. Bij ieder telefoontje luister je met aandacht naar de vraag van de klant en verbind je ze door naar de juiste persoon binnen onze organisatie. Kun je iemand niet direct doorverbinden? Geen probleem! Jij zorgt ervoor dat er een helder terugbel bericht wordt aangemaakt.

Met jouw warme stem, uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichte houding geef je elke klant het gevoel dat ze welkom en belangrijk zijn. En wist je dat we dagelijks maar liefst tussen de 700 en 1200 telefoongesprekken binnenkrijgen? Jij maakt echt een verschil door deze gesprekken soepel en efficiënt te laten verlopen! Klinkt dit als jouw droombaan?

Dagelijkse werkzaamheden:

  • klanten telefonisch te woord staan
  • klanten doorverbinden naar de juiste afdeling
  • aannemen van de klantvragen en  dit verwerken in een terugbel verzoek naar de juiste afdeling.

Vul ons contactformulier in, wij maken graag kennis!

Enthousiast geworden?